Може ли мало конкретнији одговор, ево и ја исто питам, чији је Црно-бели бутик, ко је власник, име, презиме, фирма, директор и чиме се иначе бави или бавило то имепрезимефирмадиректор?
Колико пара одатле иде власнику бутика, колико иде Партизану на име коришћења бренда?
Иначе...схватам ја да је ово 21.век и да се у неком тамо свету са развијеним маркетингом води рачуна о свакој ситници а камоли о дизајну дресова за сваку сезону, али, опет...неупоредиво ми је битније како играју они које те дресове носе и како год да играју бар да тај дрес не брукају, него то што нам Најки годинама испоручује исти дизајн дреса...
Ето баш неке од најдражих и најтеже остварених успеха, као она Маркова (Ђу-Ле) дупла круна, остварисмо у најружнијим дресовима у новијој историји, па ето...памтићемо их по добром!
А добро, слажем се да бренд као Партизан треба да сваке године ,,избаци,, неки нови дизајн дреса, по коме ћемо ту сезону памтити, али и нисам за то да се мења само да би се мењало, дизајн је уметност, а дрес је предмет који треба да има смисла, јер се кроз њега о(д)сликава не само мода него и традиција, историја...
И плус да нам дају бордо-тегет или црвено-плаву комбинацију као резервни дрес, то под обавезно, више пута смо писали зашто!!!