Na sajtu je pisalo da može rezervacija online, preko telefona...Izvinjavam se što ću biti grub, ali ja ne znam jeste li funkcionalno nepismeni, ili ja ne umem da objasnim (u šta sumnjam, ne jer sam preterano pametan već zato što mislim da sam bukvalno nacrtao) ili nešto treće. Niko ne bi išao pešaka ako može da rezerviše online. Sasvim logično, i tu nam se mišljenja poklapaju. Peške (lično) se ide u slučaju kada klub kaže NE MOŽE REZERVACIJA online, mora da se dođe lično. Dakle, da ponovim: klub (ljudi u klubu zaduženi za to) rekao da mora da se dođe lično, da nema rezervacija online. I ljudi došli, konkretno i ljudi koji su meni uzeli kartu (hvala još jednom) i skontali da je dobar deo mesta koje smo hteli nemoguće izabrati, jer je zauzet online rezervacijama, iako su bili tipa među prvih 15ak ljudi u redu. I onda neko ko čeka ne dobije željeno mesto, zato što su slagali da nema rezervacija, pa se predomislili, tačnije, slagali. Da li je sada jasnije?
Kaže ti keva smeš sutra napolje, ti se sutra spremiš, taman uhvatiš za kvaku, ona kaže ne smeš napolje. Možda je lakša analogija.
Ja sam npr poslao mail pošto sam uzimao 12 karata. Uredno su me nazvali posle 3 sata i samo premestili 4 mesta, pošto su u međuvremenu te karte bile prodate.
Ne znam ko te je iz kluba obavestio da ne može online, ali jasno je pisalo da može.