Može li neko da mi kaže čime je ovaj gospodin, Dragan Velanac, zaslužio da bude na rukovodećem mestu marketinga FK Partizana?
Gde je radio pre Partizana, šta je radio, kako se pokazao, itd?
Kao prvo, marketing je (između ostalog) i nešto čime se neko predstavlja u javnosti...a on, i to kao direktor marketinga (ili kakva god da mu je funkcija), u ovom podkastu, čačka mobilni, ono blokče, itd...a to ponašanje je n e p r i s t o j n o ako te neko snima kamerom, i ako si u javnosti kao predstavnik nečega i nekoga, pa još na nekoj rukovodećoj funkciji...
Kao drugo, saopštenje o tekućim sezonskim ulaznicama je bilo nepotpuno i nedovoljno i izazvalo veliki bes među dugogodišnjim kupcima istih! Cene su N E P R I M E R E N O i bezobrazno podignute, već više puta smo pisali zašto, pa da se ne ponavljam...doduše u saopštenju se navodi da nekakva članska karta donosi popust, ali
N I G D E u saopštenju ne piše kako se ta članska karta nabavlja, dobija, kupuje?!
Evo, upravo je promenjen dizajn zvaničnog sajta (da bude nepraktičniji nego što je bio!) ali još uvek u saopštenju/vesti o sezonskoj ne piše ko može da ima člansku kartu...
partizan.rs
Kao treće, mejlom su vlasnicima sezonskih iz prošle sezone poslali VAŽNO OBAVEŠTENJE, ali evo kako je (bar kod mene) to obaveštenje izgledalo:
Dakle, samo neka slika, nigde obaveštenja...kliknuo sam na sliku, kliknuo na belo ispod - ništa...
Posle čitanja postova na ovom forumu gde kolege kažu da su oni obaveštenje ipak dobili, reko' 'ajde da probam da ,,označim,, sliku...označim je, krenem mišem prema dole, kad ono, stvarno, pojaviše se reči i rečenice:
Čekaj, jesam ja glup za kompjutere i internet, ali šta reći za marketing koji ti pošalje bela slova na beloj pozadini?!
O.k. možda je to do mog ,,provajdera,, kompjutera ili ne znam ni ja čega, ali, marketing bi ipak morao da povede računa i o tome...o mejlovima, provajderima i kompjuterima...
Kao četvrto, dakle popust ipak postoji, samo nas o njemu nisu obavestili putem zvaničnog sajta (bar ne tako da ih razumemo), ili su se možda tek naknadno setili da nam daju taj popust?
Kao peto, i sa tim popustom sezonske su preskupe ako ih plaćaš odjednom ili za više članova porodice...znam ja da se one isplate ako cenu podeliš sa brojem utakmica, ali to je isto kao da odem u kasapnicu da kupim kilo junetine koje mi je preskupo, a kasapin mi kaže, ma dobro, ali ako kupiš celo june, daću ti jeftinije po kilogramu...
Ali odakle meni pare za ,,celo june,,?
Da li ovaj Velanac kao ,,ciljnu grupu,, ima samo bogatiji sloj navijača, ili nema pojma kako veliki broj stanovništva živi, ili ga nije briga za navijače Partizana, ili mu je naređeno da nekako otera što više navijača Partizana sa stadiona, ili ne zna da radi svoj posao...nek svako sebi pokuša da da tačan odgovor. Pa i gospodin Velanac.
Kao šesto, zar ga nije sramota da u cenu uračunava i utakmice Lige konferencije, koju još N I S M O N I O B E Z B E D I L I ?!
O.k. svi mi se nadamo da će naša navala dati više golova nego što će odbrana da primi, ali...ne znamo mi još šta će biti u kvalifikacijama za LK, ali dobro znamo da je marketing Partizana sam sebi (odnosno Partizanu) dao takav autogol i udelio takvu šamarčinu svojim sopstvenim navijačima da je to dosad nezapamćeno, iako su imali loših poteza za izvoz!
Umesto da poveća brojnost navijača na stadionu, marketing FK Partizana uspeo je da izazove bojkot poseta južne tribine na JNA... Aferim! Mašala!
U sadejstvu sa upravom, ili ne, k'o da je to neka razlika...
Kao sedmo, 'ajde...hvala im na toj članskoj karti, koju sam, dobio u Tiket lajnu kad sam pokazao staru sezonsku, a zatim sam na osnovu nje dobio i taj popust (i hvala im i na tome), i, zaduživši se prethodno kod zelenaša (ne zezam se, al' hvala i zelenašima) zatvorio finansijsku konstrukciju, te kupio sezonske za sina i mene...
Vidim posle na mejlu da su mi poslali obaveštenje da sam izvršio rezervaciju koja važi 24 časa...ali ja nikakvu rezervaciju nisam vršio, nego sam direktno i lično otišao u Tiket lajn, dao pare i odneo sezonsku kući, kakva kurčeva rezervacija?! Još jedna glupost, doduše, možda ovoga puta samo Tiket lajna...
Kao osmo, taj Tiket lajn je baš loše rešenje, više puta smo pisali o tome, toliko sporo rade da jednom nas petoro nismo sat vremena mogli da uzmemo karte za košarku iako ih je bilo u prodaji, i dalje nas tamo neustavno legitimišu i uzimaju podatke kao da su policija (a nisu!), moja ovogodišnja sezonska je tako mrljavo i bledo odštampana da se onaj ,,bar kod,, jedva vidi i ozbiljno i zabrinuto se pitam da li ću imati problema kad budem pokušao da je očitam na kapiji JNA i da li ću moći da uđem unutra...
Kao deveto, već unapred se nerviram, očekujući sranja koja svake sezone doživljavamo - sezonsku kupimo, a onda slede kazne igranja bez publike, zatvaranja nekog dela ili neke cele tribine, ili šta već...ko zna šta će kome ove sezone pasti na pamet...i koja nas sve sranja očekuju...
Kao deseto, Duki, druže moj, ti stalno pozivaš publiku da dođe i navija za Partizan...ali tvoja uprava i tvoj marketing radi tako kao da želi da nikoga na stadionu nema! Ja ću doći, ali mnogi neće. Ili bi možda i došli, ali ne mogu... Iz raznih razloga, ali onaj finansijski sigurno nije zanemariv...
U ovom jebenom Beogradu cene se formiraju kao da svi imamo 2000 evra platu. A nemamo. I kao da taj što ima 2000 evra platu nema šta drugo da radi, nego će da dođe na svaku utakmicu Partizana...
I,
kao jedanaesto...
Uvek pamtim kada se neko dobro ili loše odnosi prema meni... Bilji sam se par puta pristojno obratio i ona mi je pristojno izašla u susret, i to naravno ne zaboravljam, i stvarno mi je nejasno da kod
O V O L I K I H problema u Partizanu, i problema sa upravom i marketingom Partizana neko nema druga posla nego da Bilju nešto ,,targetira,, kao nekog velikog ,,krivca,,...što neko reče, kao da stjuardesa može biti kriva ako pilot loše vozi pa se avion sruši...
A i čak kad se ne slažemo sa nekim oko nečega, uvek možemo da biramo hoćemo li nešto reći, učiniti, kao gospodin, ili kao stoka? Stoke imamo i previše svuda osim u stočnom fondu Srbije, a gospode...i tako i tako...