Partizan.net - Forum navijača Partizana

Dobrodošli na najveći i najstariji Forum Navijača Partizana!

Nekoliko desetina hiljada ljudi prati i podržava naš rad. Zaprati nas na socijalnim mrežama za najnovije informacije o Partizanu ili se pridruži hiljadama članova u diskusijama na našem Forumu

Važno: Registracije za nove članove su trenutno zatvorene. Ukoliko svejedno želite da nam se pridružite, pošaljite E-mail Uredništvu koje će Vas uputiti u proceduru. Kontak informacije možete pronaći na partizan.net

Napred Partizan!

Bivši igrači i treneri KK Partizan po svetu

• Зачетник теме Method Man
  • Датум покретања

Detelinarac90

Louis Le Prince
Уредник
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Novi Sad
Lesor i Papa o Partizanu

Papapetrou:

" We created something special last year at Partizan. We were friends and considered each other family. We still talk to a lot of kids. But on Friday night we forget all that. I know that they will also come with the aim of beating us, but also me and Lessor want to win. That's how it is and that's how it will always be in the championship. This is the highest form of respect , "said the international forward. Of course, he does not forget what he experienced in Belgrade: " I always remember the conquest of the Adriatic League. It wasn't an easy season, because we lost in the Cup and were eliminated from the Final 4 even though we came within a breath of it. That might break up a team, but not us. It brought us together even more. That's why I say we were a family, for what we went through together and in the end it was worth it and we were justified by winning the title. About the absence of Kevin Pander tonight he said: " Partizan is not just one player, it wasn't last year and it isn't now. There is a system of coach Obradovic that always produces leaders. This is a very dangerous team and has a lot of quality. I'm looking forward to the game, the stadium will be packed, just like it was at Stark Arena .'

Finally, he referred to the impressive image of Matias Lesor at Panathinaikos. " I don't need to talk about Matias' relationship with Partizan. However, I am not surprised that he has done so well at Panathinaikos. He came as a terrific product of Obradovic's system and has become one of the top centers in Europe, something he is now confirming at Panathinaikos. I expected him to be so good here too, I knew he could .'

Lessor:

" There will be an emotional charge, but not like in Belgrade. I will never forget that game, I got so much love and so much respect. Everyone at Partizan knows how I feel about the team and its world. It is a bond that cannot be broken. That whole day was unforgettable. It was my son's birthday, we celebrated it in Belgrade and the whole team came. They moved me, I tried to calm down but then I saw the reaction of the people in the stadium and the award. I shuddered , "said the French center.

As for this year's Panathinaikos? " We are playing well and we are on the right track. We have a good team, with a lot of quality. The advent of Nan brought many good things. They are still adapting to each other's game, but I believe we have quality and with the work we do we can achieve many good things ," he said. Regarding Partizan's image this year, he said: " It's impressive how many games they won this year with an upset. The same happened with Panathinaikos. I was telling my players even then that we shouldn't allow them to re-enter the match because then... we're done. That's what happened. Pander ignited the spark. The same happened with Maccabi last week. It's like something wakes up and gives Partizan players extra strength .' Finally, regarding the differences in the collaboration between Željko Obradović and Ergin Ataman, he pointed out: " It is completely different, it cannot be compared. When I went to Partizan, I had to fight for every second on the floor and I only did it with the defense. Every minute I won on the field, it was with my effort on defense. Of course I am still the same player and I like defense, but when I came to Panathinaikos I now had a certain status and a name. I achieved all this through Partizan and I will never forget it .'

vukMKD

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Tamo gde vecno sunce sja...
Ovo sto je Kuruc rekao kao razlog za svog neuspeha u KKP-u, verovatno vazi i za sve ostale koje danas igraju kod nas, a ne pokazuju neki kvalitet.

"Mislim da nisam bio spreman da igram u Partizanu. Nisam bio spreman za zahteve trenera Obradovića. Bio sam zelen. Vrlo brzo su stvari krenula nagore jer mentalno nisam bio spreman. Ipak, mnogo sam naučio od Obradovića. Naučio mi je kako da igram evropsku košarku", rekao je Kuruc.

ђедВук

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Yaoundé
Video sam još neke današnje postove Ace Petrovića na tviteru, ima i fotografija sa nekadašnjim grčkim sudijom Kostasom Rigasom, pa sam pomislio da je možda bio neki seminar...

Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Trebinje

monSi

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Где год ОН да игра!!!
Да се надовежем на Лучића. Сви у халу сутра, да покажемо нама самима и целом спортском и навијачком свету шта је љубав према клубу. Што рекао Жељко, лако је волети клуб кад побеђује. А кад губи и пружаш му подршку, то је права ствар.

SMK

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Ovo o čemu momak govori u videu za onih 6 vezanih poena protiv cigana, mi je najverovatnija najomiljenija sekvenca ikada protiv gurbeta, ne računajući šuteve za pobede, uz suknjicu Dragana Milosavljevića Marjanoviću "in & out" driblingom i trojke Bertansa, tajm aut Radonjić.

Sećam se kao juče da je bilo, uzima loptu na našoj polovini, ide "coast to coast" i završava posle grubog faula čini mi se, naravno, ciganina Lazića, izvlači nemoguće jer je bilo povlačenja za ruku i maltene je izgubio kontrolu nad loptom. Nesportski faul, pogađa slobodno bacanje, naša lopta sa strane. Prima na 10 metara loptu i igra jedan na jedan protiv kradljivca pehara Simonovića, srednja promena iza leđa desnom rukom u levu, hesi, dribling u desno i šut za tri kao kap ušla, uz verovatno i faul Simonovića koji nisu svirali. Tajm aut, usporeni snimak posle trojke faca psihopate koji opšti nad posrnulom cigankom, stiska zube vilica se trese.

Šta im uradi Dule u pripremi, bili su spremni da ubiju na terenu. Ja sam se ubijao od alkohola tada i zauvek će mi ostati u sećanju neke scene sa društvom nakon tih naših pobeda, dobro smo ostali živi.​