Navodno za pocetne utakmice tj kvalifikacije bi trebalo da pocnemo u novim dresovima,kod nas se to sve nesto skriva itd a dvi ozbiljni klubovi predstavili svoje dresove i uveliko prodaju uz sezondke sa popustima samo nas marketing ceka sta to zna on
Nekoliko desetina hiljada ljudi prati i podržava naš rad. Zaprati nas na socijalnim mrežama za najnovije informacije o Partizanu ili se pridruži hiljadama članova u diskusijama na našem Forumu
Važno: Registracije za nove članove su trenutno zatvorene. Ukoliko svejedno želite da nam se pridružite, pošaljite E-mail Uredništvu koje će Vas uputiti u proceduru. Kontak informacije možete pronaći na partizan.net
ma da se zeli moglo bi to vrh da se odradi
organizujes recimo u basti restorana promociju dresova, dovedes sve igrace, naravno das neku promo akciju za kupovinu, mogo bi i neki popust uz sezonsku, izreklamiras i sezonsku naravno, mogo bi i neki popust za sve stvari u cb butiku (i onako su cene idiotske), odvrenes da tresti grupa jna, najavis to desetak dana ranije preko medija, tv, net....
prvih sat - sat ipo za medije da dodju uzmu izjave, slikaju levo desno, ostatak vremena za publiku, odaberes neki vikend recimo subota jos bolje nedelja, pozoves ljude da dodju...
jel za to treba neki strucnjak marketinga da se seti ?
jel treba para ?
jel zahteva neki mukotrpan posao ?
naravno da ne,
treba da imas dobru volju i to je to, al boli njih q i za dres, i za klub, i za publiku... govna
Znači loša prodaja je znak da nam Marketing ekipa loše radI? Zašto ne zaposle ekipu ljudi koji mogu da garantuju i prodaju i zaradu?
Da stave cenu dresa 4000, dosta ljudi bi gledalo da kupi dres, ovako cena ne prati standard i ljudi koje vidjam da kupuju dresove su uglavnom gastrabajteri koji su tu preko leta pa pred neku evropsku utakmicu.
ma naravno da cena utice to nije sporno, jednostavno dresovi su za ovo podnevlje preskupi al to opet ne znaci da ne treba odradi bolje promociju i reklamu za dres... i ne samo za dres i za kalendar i generalno za sve stvari u cb butiku ( gde su cene kao sto rekoh paprene, na stranu gde novac iz butika ide tj u ciji dzep )Nije problem da se to organizuje, problem je sto mi prodamo manje od 2000 dresova godisnje, ukljucujuci dresove koje klub kupi i podeli.... nema se bre para u Srbiji...
Standard života u Srbiji je nizak i to je činjenica, kao što je i činjenica da je cena Najki dresa $60. Zašto se onda ulazi u partnerstvo sa Najkijem u Partizanu? Da li je bilo ko iz Marketinga Partizana vodio računa o ceni/prodaji Najki dresova pre potpisivanja ugovora i produžetka istoga?
Ima toliko proizvodjača sportke opreme u svetu sa daleko povoljnijom cenom svojih proizvoda, zašto se nije išlo na tako neku opciju?
Poenta je da mi amateri na ovome forumu posvećujemo više pažnje na tokove u Marketingu a i svemu drugome bitnom za funkcionisanje jednog FK-a u 21 veku,nego neki odgovorni za to prema zvanju i prirodi posla u našem FK-u. Meni je nečuveno da se Marketing FK Partizana hvali slabom prodajom artikala u svojim radnjama, to je svagde u svetu znak nesposobnosti.