PROFESOR
Grobarčina
- Учлањен(а)
- 02.06.2011
- Порука
- 4.627
- Reaction score
- 2.109
Актуелни "узлет" Партизановог маркетинга, коме смо сведоци ових дана, ступањем на дужност нове директорке, би требао да унесе тектонска померања, како би се од једног закржљалог и обесмишљеног сервиса клуба, начиинило нешто о чему се може говорити похвалним тоном.
То се свакако не може постићи ФБ и Твитером, нарочито у овом облику, као што ни сакупљање старе одеће за бескућнике не може представљати нешто што може удахнути виталност у атрофирани организам ове службе.
Црно-бели је више него сјајно показао сву залудност овакве употребе друштвених мрежа, посебно истакавши "бацање прашине у очи", упоредивши га са вратима која крију гомиле ђубрета, мада сам склон да чак и ту компарацију сматрам сувише добром и сведем значај ових потеза на пар саксија пред улазним вратима.
Ваљаност маркетинга и наравно потеза које ће служба повлачити, на крају ће бити измерена новцем који буде донела клубу, о чему вероватно никада нећемо ни имати било каквих информација, медијском присутношћу и атрактивношћу клуба, активностима и потезима према постојећим и будућим навијачима, утицајем на посећеност утакмица и блискошћу и комуникативношћу са симпатизерима свих врста.
Разноврсност и садржајност се не могу постићи разноразним "излозима" у којима стоји иста "роба", већ разноврсношћу, садржајношћу и колико год је могуће ексклузивношћу те робе.
То се свакако не може постићи ФБ и Твитером, нарочито у овом облику, као што ни сакупљање старе одеће за бескућнике не може представљати нешто што може удахнути виталност у атрофирани организам ове службе.
Црно-бели је више него сјајно показао сву залудност овакве употребе друштвених мрежа, посебно истакавши "бацање прашине у очи", упоредивши га са вратима која крију гомиле ђубрета, мада сам склон да чак и ту компарацију сматрам сувише добром и сведем значај ових потеза на пар саксија пред улазним вратима.
Ваљаност маркетинга и наравно потеза које ће служба повлачити, на крају ће бити измерена новцем који буде донела клубу, о чему вероватно никада нећемо ни имати било каквих информација, медијском присутношћу и атрактивношћу клуба, активностима и потезима према постојећим и будућим навијачима, утицајем на посећеност утакмица и блискошћу и комуникативношћу са симпатизерима свих врста.
Разноврсност и садржајност се не могу постићи разноразним "излозима" у којима стоји иста "роба", већ разноврсношћу, садржајношћу и колико год је могуће ексклузивношћу те робе.