Partizan.net - Forum navijača Partizana

Dobrodošli na najveći i najstariji Forum Navijača Partizana!

Nekoliko desetina hiljada ljudi prati i podržava naš rad. Zaprati nas na socijalnim mrežama za najnovije informacije o Partizanu ili se pridruži hiljadama članova u diskusijama na našem Forumu

Važno: Registracije za nove članove su trenutno zatvorene. Ukoliko svejedno želite da nam se pridružite, pošaljite E-mail Uredništvu koje će Vas uputiti u proceduru. Kontak informacije možete pronaći na partizan.net

Napred Partizan!

KK Partizan 2022/23. Povratak kralja! 2. sezona

Статус
Затворена за писање одговора.

Rebellion

Grobarčina
Учлањен(а)
02.04.2010
Порука
1.597
Reaction score
5.124
Локација
127.0.0.1
Hteo sam da prećutim , ali .

Želim da poručim Ostoji i njegovim najbližim kolegama, koji "vode klub" da poprilično pišaju po svojim navijačima..
Takođe želim da im poručim da mogu i cisternom da me zaliju, ja ću i dalje voleti Partizan, 1992x više od njih svih zajedno..

1. Ona sramota gde je dozvoljeno da se ciganšture pojave na evroligaškoj utakmici i zauzmu mesto tvojim ljudima, koji su legalno kupili tu sezonsku ili dnevnu kartu
Posle te utakmice, moja stolica je bila polomljena od strane ciganstura i do poslednje 5. utakmice sa istima nije popravljena..
Nije problem ionako ne sedim na utakmicama Partizana, ali to je neko poštovanje prema svakom čoveku, ili nekom ko ti kupuje tu sezonsku 15 godina unazad, kada još niste ni znali za PARTIZAN
2. Vezano za ovu člansku kartu. U spisku popusta je navedena apoteka. Super. Kada sam došao žena me gleda kao najveću budalu, kao ko daje toliki popust. Zove drugu filijalu, isto nemaju pojma..
Jel toliko teško da se iskomunicira, jel ima popust ili nema. Koliko sam ja upoznat ove članske karte su puštene još pre 6 meseci ?
3. I šta bi sa parama svih nas koje smo dali za porez. Jel ima dokaz da je sve uplaceno i prosledjeno za potrebe za koje je bilo oglašeno?
Pazi ti tu njegovu rečenicu : "čekamo da država nam uplati ostatak koji je obećan i da vratimo deo poreskog duga". Za koji kurac ti moraš da čekaš državu, a ne uplatiš to što je skupljeno. Država treba da ti uplati ostatak, da bi ti platio dug toj istoj državi ... ALO BRE.. Pa šta smo mi amebe.

Partizan se vratio UPRKOS vama, ne zahvaljujući vama.

Željko hvala ti ! serhio ljulj puši kurac
Sto se tice tacke 3... mislim da ako to uplatimo drzavi da ce to drzava samo da preusmeri svom omiljenom klubu iz predgradja a mi cemo ispasti glupi jer smo skupili pare za njihova pojacanja. E sad... to sto taj dug nabija kamatu je opet neka druga strana price. Na kraju, mozda sada naci neke inostrane sponzore koji daju manje para na papiru, ali ce makar taj novac i uplatiti a ne ove drzavne firme koje obecaju milione na papiru koje nikad ne vidimo. Samo kazem...
 

manager23

Grobar
Учлањен(а)
21.02.2023
Порука
540
Reaction score
2.579
Локација
Čačak
Sto se tice tacke 3... mislim da ako to uplatimo drzavi da ce to drzava samo da preusmeri svom omiljenom klubu iz predgradja a mi cemo ispasti glupi jer smo skupili pare za njihova pojacanja. E sad... to sto taj dug nabija kamatu je opet neka druga strana price. Na kraju, mozda sada naci neke inostrane sponzore koji daju manje para na papiru, ali ce makar taj novac i uplatiti a ne ove drzavne firme koje obecaju milione na papiru koje nikad ne vidimo. Samo kazem...
Kako se to nalazi? :)
 

Rebellion

Grobarčina
Учлањен(а)
02.04.2010
Порука
1.597
Reaction score
5.124
Локација
127.0.0.1
Kako se nalazi i sve drugo u biznisu. Licno sam u poslu sklapanja razlicitih poslovnih odnosa vec godinama. Imas cilj, imas value proposition, imas telefon (i kontakte, preporuke i slicno), pravis sastanak, prezentujes razradjenu ideju, i tako ponovis jedno 100 puta sa 100 razlicitih kompanija. Ako ne ide onda analiziras da li si dobro birao kompanije i na osnovu cega si sastanke pravio bas sa tim kompanijama, da li si dobro predlozio ideju (sama prezentacija, analiza, vrednost aranzmana za potencijalnog sponzora), da li si precenio svoj brend i koliko kosta reklama (to je vec posebna vrsta analize). Naravno, moze i na pajdaski nacin kako uglavnom se radi kod nas. Moze i na stranacki nacin kako, takodje, uglavnom se radi kod nas. Ali ovako se nalazi u svetu odraslih i ovo ti kazem iz ugla nekoga ko se bavi bas ovakvim poslovima tako da niti nesto izmisljam, niti nesto fantaziram da svet funkcionise kao neka bajka. Nije to uopste neki tabu i sasvim je normalna stvar.

Samo je problem imati ljude koji su sposobni da targetiraju ovakve kompanije, ostvare kontakte sa njima (jebes direktora koji se makar malo u zivotu nije bavio cold callingom, taj ne zna ugovoriti nista bez direktne jagnjece konekcije u kafani, i njemu je trziste ne dalje od poslednje pecenjare na izlazu iz drzave), da spreme ovakve predloge, prezentuju kvalitetno ovakve ideje pred direktorima drugih kompanija, i na kraju da naprave kriticki osvrt na kvalitet posla i promene pogresne delove u procesu.

Svaku relaciju koju sam napravio bilo je tako sto sam ja zapoceo kontakt i tako sto sam bio prilicno ponizan i umeren dok nisam prezentovao ideju. Bitno je da te ljudi saslusaju.

Odosmo u off, ali pitanje je bilo u maniru aboliranja trenutne uprave zato sto ne znaju da nadju adekvatne inostrane sponzore, jer to je neka ezoterija kojoj ne moze da se dokuci. A nije, i ja sam pogresna osoba da joj se to kaze. Slusam te stvari ("doveo sponzora") od detinjstva kao da je neka magija i u FK i u KK. A nije.

I sad neki komentar "eto ti im objasni kako se radi" je suvisan, jer bas ovako se i radi. Sad, moze biti neki egzogeni faktor koji to sprecava, tipa drzava kao vlasnik, ali to je neka druga tematika.
 

manager23

Grobar
Учлањен(а)
21.02.2023
Порука
540
Reaction score
2.579
Локација
Čačak
Kako se nalazi i sve drugo u biznisu. Licno sam u poslu sklapanja razlicitih poslovnih odnosa vec godinama. Imas cilj, imas value proposition, imas telefon (i kontakte, preporuke i slicno), pravis sastanak, prezentujes razradjenu ideju, i tako ponovis jedno 100 puta sa 100 razlicitih kompanija. Ako ne ide onda analiziras da li si dobro birao kompanije i na osnovu cega si sastanke pravio bas sa tim kompanijama, da li si dobro predlozio ideju (sama prezentacija, analiza, vrednost aranzmana za potencijalnog sponzora), da li si precenio svoj brend i koliko kosta reklama (to je vec posebna vrsta analize). Naravno, moze i na pajdaski nacin kako uglavnom se radi kod nas. Moze i na stranacki nacin kako, takodje, uglavnom se radi kod nas. Ali ovako se nalazi u svetu odraslih i ovo ti kazem iz ugla nekoga ko se bavi bas ovakvim poslovima tako da niti nesto izmisljam, niti nesto fantaziram da svet funkcionise kao neka bajka. Nije to uopste neki tabu i sasvim je normalna stvar.

Samo je problem imati ljude koji su sposobni da targetiraju ovakve kompanije, ostvare kontakte sa njima (jebes direktora koji se makar malo u zivotu nije bavio cold callingom, taj ne zna ugovoriti nista bez direktne jagnjece konekcije u kafani, i njemu je trziste ne dalje od poslednje pecenjare na izlazu iz drzave), da spreme ovakve predloge, prezentuju kvalitetno ovakve ideje pred direktorima drugih kompanija, i na kraju da naprave kriticki osvrt na kvalitet posla i promene pogresne delove u procesu.

Svaku relaciju koju sam napravio bilo je tako sto sam ja zapoceo kontakt i tako sto sam bio prilicno ponizan i umeren dok nisam prezentovao ideju. Bitno je da te ljudi saslusaju.

Odosmo u off, ali pitanje je bilo u maniru aboliranja trenutne uprave zato sto ne znaju da nadju adekvatne inostrane sponzore, jer to je neka ezoterija kojoj ne moze da se dokuci. A nije, i ja sam pogresna osoba da joj se to kaze. Slusam te stvari ("doveo sponzora") od detinjstva kao da je neka magija i u FK i u KK. A nije.

I sad neki komentar "eto ti im objasni kako se radi" je suvisan, jer bas ovako se i radi. Sad, moze biti neki egzogeni faktor koji to sprecava, tipa drzava kao vlasnik, ali to je neka druga tematika.
Nemoj da me shvatis pogresno.. i ja imam svoju firmu i znam o čemu pričaš. Ali firma pruža usluge/proizvod koji daju neku vrednost. Te ideje koje imaš potencijalne investitore/sponzore zanima samo u smisli kako će to da im vrati/poveća novac. Dobro znamo da toga nema u evropskoj košarci. Da ima, tako bi radili drugi evropski klubovi. Jednostavno to je rupa bez dna u koju novac sipaju samo veliki "ludaci" koji vole svoje klubove. Voleo bih bar jedan demant, tj. primer da sam pogrešio. A pogotovu je sve to nemoguće uraditi sa državnim klubom, a tek u ovoj državi...
 

Rebellion

Grobarčina
Учлањен(а)
02.04.2010
Порука
1.597
Reaction score
5.124
Локација
127.0.0.1
Nemoj da me shvatis pogresno.. i ja imam svoju firmu i znam o čemu pričaš. Ali firma pruža usluge/proizvod koji daju neku vrednost. Te ideje koje imaš potencijalne investitore/sponzore zanima samo u smisli kako će to da im vrati/poveća novac. Dobro znamo da toga nema u evropskoj košarci. Da ima, tako bi radili drugi evropski klubovi. Jednostavno to je rupa bez dna u koju novac sipaju samo veliki "ludaci" koji vole svoje klubove. Voleo bih bar jedan demant, tj. primer da sam pogrešio. A pogotovu je sve to nemoguće uraditi sa državnim klubom, a tek u ovoj državi...
Niko nije rekao da ce neko da kupi akcije Partizana pa da ocekuje isplatu dividende iz profita kluba. Nego da ce neko da bude sponzor na dresu Partizana. Partizanova gledanost i popularnost koju je postigao je sigurno dobro parce tkanine za nalepiti neki logo koji zeli da se priblizi toj publici. Krenes od toga ko je ta publika, pa onda koje proizvode konzumira i dodjes do raznih zanimljivih ideja. Meni ovako na prvu, bez neke ozbiljne user persona analize padaju na pamet Sony (Playstation)/MS (Xbox), Red Bull, Heineken (ili neko pivo), Samsung/Apple, GoPro, Coca-Cola/Pepsi, Airbnb, Spotify, Intel/AMD, onda razliciti brendovi za odevanje koji nisu sportski (ako je moguce bez da se prekrsi klauzula sa tehnickim sponzorom)...

To su sve brendovi kojima moze da se proda Partizanova popularnost i publika koja ih prati jer bi oni mogli da nadju svoj interes u tim reklamama. Dosta olaksavajuca stvar je sto igramo EL i to nam daje vidljivost po celoj Evropi. Na to smo postali prilicno popularni, ljudi dolaze da nas gledaju iz drugih drzava, prisutni su nasi highlightsi po svim soc mrezama i tubovima...

Jednostavno se ne slazem sa tobom.

P.S. Kladionice su takodje odlicna ciljna grupa, tako da je Mozzart trenutno odlicna ideja (mada tu ima svasta nesto iza). Ali imamo mi jos mesta za reklame, sto na dresu sto po parketu. I generalno svi su super ako redovno placaju svoje sponzorske obaveze prema nama. Ako ne placaju, onda siguran sam mogu biti zamenjeni nekima koji placaju.
 

manager23

Grobar
Учлањен(а)
21.02.2023
Порука
540
Reaction score
2.579
Локација
Čačak
Niko nije rekao da ce neko da kupi akcije Partizana pa da ocekuje isplatu dividende iz profita kluba. Nego da ce neko da bude sponzor na dresu Partizana. Partizanova gledanost i popularnost koju je postigao je sigurno dobro parce tkanine za nalepiti neki logo koji zeli da se priblizi toj publici. Krenes od toga ko je ta publika, pa onda koje proizvode konzumira i dodjes do raznih zanimljivih ideja. Meni ovako na prvu, bez neke ozbiljne user persona analize padaju na pamet Sony (Playstation)/MS (Xbox), Red Bull, Heineken (ili neko pivo), Samsung/Apple, GoPro, Coca-Cola/Pepsi, Airbnb, Spotify, Intel/AMD, onda razliciti brendovi za odevanje koji nisu sportski (ako je moguce bez da se prekrsi klauzula sa tehnickim sponzorom)...

To su sve brendovi kojima moze da se proda Partizanova popularnost i publika koja ih prati jer bi oni mogli da nadju svoj interes u tim reklamama. Dosta olaksavajuca stvar je sto igramo EL i to nam daje vidljivost po celoj Evropi. Na to smo postali prilicno popularni, ljudi dolaze da nas gledaju iz drugih drzava, prisutni su nasi highlightsi po svim soc mrezama i tubovima...

Jednostavno se ne slazem sa tobom.

P.S. Kladionice su takodje odlicna ciljna grupa, tako da je Mozzart trenutno odlicna ideja (mada tu ima svasta nesto iza). Ali imamo mi jos mesta za reklame, sto na dresu sto po parketu. I generalno svi su super ako redovno placaju svoje sponzorske obaveze prema nama. Ako ne placaju, onda siguran sam mogu biti zamenjeni nekima koji placaju.
Svi ti koje si naveo bi već odavno bili sponzori drugim klubovima da im je u interesu. Kao što i jesu u fudbalu. Tržište košarke je veoma malo i jednostavno nemaju interes...
Da ne produbljujemo...
 

TheRock

Početnik
Учлањен(а)
31.08.2019
Порука
98
Reaction score
303
Локација
Beograd
Tristan dobar protiv Bostona.
23 minuta, 14 p, 8 sk, 1as, 1ukradena, 1 blokada, 2 izgubljene, šut 6/13 , trojke 1/5, 1/2 bacanja.
Baš me zanima da li će ga zadržati.
P.S. Nije mi jasno i baš bode oči što mu u NBA aplikaciji u last attended stoji real madrid. Da li to ima veze sa njegovim ugovorom i što bi eventualno obeštećenje ili deo obeštećenja išao realu?
 

ulaz "O"

Hodajući porok
Уредник
Учлањен(а)
01.06.2017
Порука
2.310
Reaction score
16.116
Локација
Brdo Banovo
Ako Tristan ode u Nba klub, Partizan i Real dele obestecenje 50/50. U slucaju da ide u evropski klub, obestecenje samo Partizanu. Bar su tako javljali "mediji".
 

avax

Grobarčina
Учлањен(а)
04.06.2011
Порука
3.586
Reaction score
11.650
Локација
okupirana Srbija
Nego da ce neko da bude sponzor na dresu Partizana. Partizanova gledanost i popularnost koju je postigao je sigurno dobro parce tkanine za nalepiti neki logo koji zeli da se priblizi toj publici. Krenes od toga ko je ta publika, pa onda koje proizvode konzumira i dodjes do raznih zanimljivih ideja. Meni ovako na prvu, bez neke ozbiljne user persona analize padaju na pamet Sony (Playstation)/MS (Xbox), Red Bull, Heineken (ili neko pivo), Samsung/Apple, GoPro, Coca-Cola/Pepsi, Airbnb, Spotify, Intel/AMD, onda razliciti brendovi za odevanje koji nisu sportski (ako je moguce bez da se prekrsi klauzula sa tehnickim sponzorom)...

To su sve brendovi kojima moze da se proda Partizanova popularnost i publika koja ih prati jer bi oni mogli da nadju svoj interes u tim reklamama.
A Rubinov vinjak ništa? Ova ciljna grupa je najuticajnija ovde na forumu. :D
 

Rebellion

Grobarčina
Учлањен(а)
02.04.2010
Порука
1.597
Reaction score
5.124
Локација
127.0.0.1
Ma ako nas sa foruma i tribine ciljaju nece nam dati ni cvonjka. Nego smo ipak brend po Evropi koji je privukao paznju. Dve godine, dve. Ali daj da naplatimo to u te dve godine. Svakako da kosarka ne vuce sponzorstva kao fudbal, ali su to ipak neke svote vredne paznje. I bolje su od onih vecih obecanih gde novac nikad ne vidimo. Na kraju, mnoge te svetske kompanije imaju rasporedjen godisnji budzet za marketing koji bukvalno na kraju gledaju gde sve da utope, jer mora da se trosi za jacanje brenda. Pa se onda svakakve pizdarije placaju samo da se potrosi budzet. To znam iz prve ruke. Imas tih kompanija koje bukvalno gledaju gde ce zavaljati sve sto imaju za marketing. MasterCard/Visa, ove banke, automobili (tu Ostoja moze da pomogne). Ima ih. Iz toga se onda otvore razni zajednicki kampovi, turniri... sigurno nece telekom praviti svoj turnir, ali Sprite (Coca-Cola) turnir je skroz realan.

Ali sto rekose, da ne davimo. Ne moze bolje i to je to.
 

gurtang

Grobarčina
Учлањен(а)
10.03.2016
Порука
1.683
Reaction score
3.613
Локација
Niš
Optimističan si ti brate mnoogo.

Oni da su malo znali marketinga, trebali su da insistiraju kod evrolige na rasproedu gde se gostuje duplo kolo u Bgu, jer to je najbolje za sve.
Tim dođe na 3,4 dana ne menja hotel, ne putuje. U istom je gradu.
Navijačima organizuješ turistički aranžman 4,5 dana u Bgu. Naplatiš to debelo.
A oni ga napravili za celu sezonu da je samo mrtva Alba gostovala tako...


Toliko o velikom magu marketinga koji radi kod cigana...
 
Учлањен(а)
29.06.2008
Порука
15.059
Reaction score
60.549
Локација
Ja sam ceo život s tobom...
Nema ništa od sponzora u evropskoj košarci dok ne postane samoodrživa (nikad) sponzori nisu budale da ulaze na neprofitabilno tržište. Kada tv prava el budu mogla da isplate budžete većine timova plus sezonske onda bi možda i neko uložio u sponzorske ugovore. Do tada maksimum su neke keramike iz španije ili šta već i ludilo nekih vlasnika firmi i naravno zavrtanje ruku u turskoj firmama sa akciznom robom. Pri tome sponzorstva u košarci u klasičnom smislu sve više idu na individualni nivo na sponzorisanje sportista ne timova.
Nema to veze s pojedinačnom gledanoscu itd (čak i da ima niko neće da ulazi na tržište zbog jedne sezone Željka koji sledeće možda ode pa opet igramo sa Vrabcom) nego sa lošim tržištem tv prava ne mogu da pokriju obeštećenje Beslaća a ne nešto ozbiljnije.
I to važi za ozbiljne države a ne za države u kojima kad hoćeš da sponzorišeš jedan klub bude ti naređeno da dva puta više uložiš u drugi.
 
Статус
Затворена за писање одговора.
Top