Partizan.net - Forum navijača Partizana

Dobrodošli na najveći i najstariji Forum Navijača Partizana!

Nekoliko desetina hiljada ljudi prati i podržava naš rad. Zaprati nas na socijalnim mrežama za najnovije informacije o Partizanu ili se pridruži hiljadama članova u diskusijama na našem Forumu

Važno: Registracije za nove članove su trenutno zatvorene. Ukoliko svejedno želite da nam se pridružite, pošaljite E-mail Uredništvu koje će Vas uputiti u proceduru. Kontak informacije možete pronaći na partizan.net

Napred Partizan!

Rukometni klub Partizan

• Зачетник теме Method Man
  • Датум покретања

Crno-beli

Partizanovac
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Страшно, каква језива трагедија...почивајте у миру...

PROFESOR

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Мирно спавајте дечаци....

Јован

Ex-PAOKjovanPFC
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Саучешће породицама, момци почивајте у миру....

PAOK-Partizan

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
:(
9cf9.png

Nikola Zemun

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Galenika
Intervju Nenada Maksića za sajt SEHA lige, na engleskom, ali verujem da ipak većina razume.. A ko ne razume, tu je gugl translejt.

In the first Partizan’s match in SEHA GSS league Serbian handball said goodbye to a great player, not only by size (188 cm and 83 kg), but by the achievements in his long career. Nenad Maksic was proudly wearing the jersey of his country which so often changed its name, he is the top scorer of the Slovenian league of all time and he also played for and was the captain of the Serbian best clubs Partizan and Crvena zvezda.

1M. You have been working hard for the new season and it turns out that you played only two matches followed by an injury which caused the end of your career.

- I had a very serious injury last season. I cannot say I expected my career to end like this but apparently it was inevitable. I trained very hard to strenghten my shoulder, but fatigue took its toll. I got an injury without any contact but if nothing else I can say that I scored at the end. (laugh)

2M. I believe it's hard for you not to play in the SEHA League.

- Yes, this is really hard for me, SEHA was a new motive in my career. After two EHF Champion Leagues with Partizan this was a new challenge for me.

3M. What can we expect from Partizan’s young team this season?

- I thought I could help them this season as well, but young team has a chance to progress in a high quality league even without me and to play in matches without a big pressure. They will get stronger this way and enter the Serbian league more experienced and fight for at least one throphy this season.

4M. How would you evaluate the league quality?

- This is like a group in the Champions League. There are regular participants Zagreb and Macedonian clubs Metalurg or Vardar, then qualifiers Tatran, Meshkov and Vojvodina so the players have a great chance to improve and that’s a win-win. Players, fans, clubs, sponsors… There are no cons.

5M. What do you think was the biggest success in your career?

- At the international level it would be two bronze medals ’97 and ’01 at World Championships and eight years playing for the National team (127 apperances). On the club level there is a flattering title of the best shooter of all time of the Slovenian league. Here I also place the titles that I won with the best Serbian clubs Partizan and Crvena zvezda. It’s interesting that I was the captain of the both clubs.

6M. Your 15-year-old son is also a handball player.

Aleksa has all conditions for career advancement. We have a good handball school in Smederevo and he is already playing for the junior National team. He shoots with both left and right hand but he decided for the right hand to be dominant and I think he is right. Anyway he has all my support.

7M. Where do you see yourself in the near future?

I have been the sports official for six years and a member of the city council of Smederevo, so I am in charge of sports in my town. That chapter is coming to its end. I have an agreement with Partizan to start working as an assistant to Aleksandar Brkovic and I will be in charge of individual work with backs. I had someone to learn from, I know a lot and I will try to pass that knowledge to youngsters.

http://www.seha-liga.com/novost/178/7-meters-nenad-maksic

RotoShack

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Odlican intervju. Hvala imenjace na svemu i srecno u nastavku te karijere pomocnika pa da nam obrazujes mnoge bekove :D

Koliko nam FK kvari obraz citavog SD-a to je strasno. Bravo sa upravu RK-a.

ВЛАДА ГВЛ

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Димитријевић напустио Партизан.Уместо њега смо довели још једног бившег играча, Душана Беочанина.Један од много оних који су предходних година важили за велике таленте али одлазили сувише рано из клуба и ето, после које године опет су ту.

Сутра је сахрана браће Поповић.

Последња измена:

Nikola Zemun

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Galenika
U 3. kolu SEHA lige, u subotu od 18h dočekujemo Lovćen, koji do sada ima po 1 pobedu i poraz. Iako se i fudbal igra od 19h, mislim da je red da rukometaši ne ostanu bez podrške, pogotovo posle svega što se dešava oko RK. Cena karte je 200 dinara, a koliko pratim kao i u prvom kolu ponovo će na ulazima biti postavljene kutije za novčanu pomoć za lečenje dvogodišnjeg Lazara Predojevića koji ima tumor na desnoj moždanoj hemisferi.

"Verujem da je vreme da osvojimo prve bodove u ovako jakoj SEHA ligi i da počnemo da naplaćujemo sav potencijal koji ova ekipa ima. Vreme je i da naplatimo sav veliki trud i rad koji naši mladi igrači svakoga dana ulažu ne bi li bili još bolji”, kaže strateg Rukometnog kluba Partizan, Aleksandar Brković pred meč trećeg kola SEHA lige. Crno-beli u subotu od 18 sati dočekuju Lovćen.

rkpartizan.rs

PAOK-Partizan

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Ja sam skroz zaboravio da igramo danas :banghead Cestitke momcima na prvoj pobedi u novoj sezoni :clap

mr Kiza

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Izgleda da je bolje kada ih ne gledam uzivo.
Sve cestitke, kakvi god da su, taj Lovcen sam dobro zapamtio iz onog vremena od pre desetak godina po ustasluku, tako da mi je svaka pobeda nad njima veoma draga.

Nikola Zemun

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Galenika
Ono što je KK probao da radi za pare RK radi za džabe, e sad kako im se isplati ne znam

Premijerne subotnje popodnevne prenose Partizanovih ekipa posredstvom livestream-a preko sajta RK Partizana pratilo je oko 12 hiljada gledalaca iz 5 evropskih zemalja.

rkpartizan.rs

Sasha Bely

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Nisu oni mnogo jaki, nego smo mi mnogo slabi... Sva sreća sto ne igramo domaće prvanstvo inače bi pukla bruka. Čak su i cigani duplo jači od nas:banghead