kuki
Grobarčina
Deseti put, bice sa Partizanom ponovo.
Marketing kluba bi mogao da pusti u prodaju i neku vrstu sezonskih karata, za one koji nisu u mogucnosti da idu na utakmice, a ima nas. To bi bila pomoc klubu, plus navijac ima sezonsku za godinu kada je Partizan osvojio sve. Uz kartu moze da ide recimo majica Zeljka sa natpisom: "Sve za ljubav, sve za Partizan".
Dobre pare bi klub mogao da uzme od marketinga ove sezone, samo se nadam da ce i u tom sektoru da rade ljudi koji znaju svoj posao, a ne razni fikusi. Coca-cola i nike su najveci brendovi, pa konstantno ulazu ogromne pare u reklamne svrhe.
Marketing kluba bi mogao da pusti u prodaju i neku vrstu sezonskih karata, za one koji nisu u mogucnosti da idu na utakmice, a ima nas. To bi bila pomoc klubu, plus navijac ima sezonsku za godinu kada je Partizan osvojio sve. Uz kartu moze da ide recimo majica Zeljka sa natpisom: "Sve za ljubav, sve za Partizan".
Dobre pare bi klub mogao da uzme od marketinga ove sezone, samo se nadam da ce i u tom sektoru da rade ljudi koji znaju svoj posao, a ne razni fikusi. Coca-cola i nike su najveci brendovi, pa konstantno ulazu ogromne pare u reklamne svrhe.