opet ispada kao da branim nekoga, ali... kako se to neko "zajebava sa grbom, imenom i istorijom" ako prodaje navijačke rekvizite sa tim znamenjima uz (verovatno) dogovor sa Klubom koji odobrava da li nešto izgleda dostojno Kluba (a rekao bih da nema ništa sporno u tome kad se pogleda asortiman)?
loše vodi poslovanje, loš mu je marketing, odnos sa kupcima?
ok, imaće slabiju prodaju, lošije će da mu ide posao, ali kako to može da utiče na Klub koji nema nikakvu dobit od te prodaje?
neko će da odluči da ne dođe na utakmicu zbog toga, da prestane da navija za voljeni Klub..?
shvatam da to u široj slici može da utiče na zahvat šire publike kao što su, recimo, stranci kojima se svidi atmosfera, način igre, pa možemo da idemo i do boja i grba, ali daleko smo mi u celoj ovoj regiji od tih visina u poslovanju, počev od države a tek na kraju organizacija kao što su sportski klubovi ustrojeni kao "udruženja građana"