PARTIZAN
Partizan
- Учлањен(а)
- 04.05.2009
- Порука
- 11.900
- Reaction score
- 315
Puno se na forumu pričalo, priča, a i pričaće se o marketingu FK Partizan. Bilo je tu pohvala (s pravom!), ali mnogo više kritika (s pravom!). Moja ideja je da se otvaranjem ovakvog topika navijači-forumaši aktivno uključe, svojim ispisanim (i konkretnim) predlozima u poboljšanje marketinga (a samim tim i prihoda od marketinga!) fudbalskog kluba kojeg volimo kao oči svoje.
A da ne bi sve to što se piše ovde bilo skroz uzaludno, predlažem i da recimo WebGazda (ili neko od moderatora) ima direktnu vezu sa klupskim marketingom i da se vremena na vreme taj isti klupski marketing pismeno "odrazi" povodom predloga koji se ovde iznesu.
Smatram ovu temu veoma važnom u savremenom fudbalu (i sportu uopšte), toliko važnom da po meni ona zaslužuje da bude odvojena od topika "FK Partizan 2011/12" (gde trenutno jedino ima smisla pisati o ovoj tematici). Naš fudbalski klub još dugo neće moći da zarađuje preko marketinga novac kojeg zarađuju veliki evropski klubovi širom Evrope, ali...da se preko marketinga i raznih osmišljenih akcija mogu zarađivati i u Srbiji veće pare nego što ih danas zarađuje neko kao FK Partizan - to je sigurno tako.
PS
Takođe smatram da ovakav neki topik treba da se otvori i na košarkaškoj podsekciji, kao posebna tema tamo, iz prostog razloga što se marketing u fudbalu i košarci ipak umnogome razlikuju. Puno je stvari koje se mogu realizovati u fudbalu ali ne u košarci, kao i obrnuto.
A da ne bi sve to što se piše ovde bilo skroz uzaludno, predlažem i da recimo WebGazda (ili neko od moderatora) ima direktnu vezu sa klupskim marketingom i da se vremena na vreme taj isti klupski marketing pismeno "odrazi" povodom predloga koji se ovde iznesu.
Smatram ovu temu veoma važnom u savremenom fudbalu (i sportu uopšte), toliko važnom da po meni ona zaslužuje da bude odvojena od topika "FK Partizan 2011/12" (gde trenutno jedino ima smisla pisati o ovoj tematici). Naš fudbalski klub još dugo neće moći da zarađuje preko marketinga novac kojeg zarađuju veliki evropski klubovi širom Evrope, ali...da se preko marketinga i raznih osmišljenih akcija mogu zarađivati i u Srbiji veće pare nego što ih danas zarađuje neko kao FK Partizan - to je sigurno tako.
PS
Takođe smatram da ovakav neki topik treba da se otvori i na košarkaškoj podsekciji, kao posebna tema tamo, iz prostog razloga što se marketing u fudbalu i košarci ipak umnogome razlikuju. Puno je stvari koje se mogu realizovati u fudbalu ali ne u košarci, kao i obrnuto.