Snežana Filipović - Prva dama crno-belog tima
N. ILjUKIĆ | 17. septembar 2012. 08:41 |
Komentara: 5
Želim da radimo više i bolje, da dolazak na stadion ne bude običan događaj nego ritual – ističe novi direktor marketinga Fudbalskog kluba Partizan
Snežana Filipović Foto N. Paraušić
Srodne vesti
Srodne teme
BOMBA letnjeg prelaznog roka u fudbalskom klubu Partizan "pukla" je pre 15 dana. Što bi sportski novinari rekli, čekalo se veliko pojačanje na terenu. A osvanulo je u kancelariji direktora marketinga na prvom spratu u Humskoj 1.
Petostruki uzastopni šampion Srbije pojačao se, baš u vreme kada se zatvarala kupovina i prodaja igrača, novim direktorom. Snežana Filipović, 30-godišnja Užičanka, sela je na mesto na kojem nikada u 67 godina dugoj slavnoj istoriji crno-belih nije bila žena. To je u davna vremena, kada se vojska pitala skoro za sve, pa kasnije kada su se neke druge "muške glave" pitale baš za sve, bila skoro nemoguća slika.
Snežana Filipović dočekala je "Novosti" tačno u podne. Kada je njen radni dan već bio prilično odmakao.
- Radno vreme je od devet, a ja sam svako jutro na stadionu već od osam. Ne izlazim pre šest uveče, a sekretarica me u međuvremenu nekoliko puta podseti da je red da nešto i pojedem - otkriva Snežana osmeh pobednika.
U marketingu, logično, radi sa muškarcima i već je pokazala kakav je šef.
- Sa njima devetoricom sam svako jutro već oko devet na kolegijumu. Već se žale da imaju manjak slobodnog vremena. Nisam strog šef. Što bi rekao Marks, više sam blaga u formi, a jaka u suštini.
Eto, i nešto od Marksa da se čuje u Partizanu. Dobra krilatica zna da motiviše pospane. Bitan deo biografije koji je preporučio Filipovićevu ponos je svakog partizanovca.
- Rasla sam u sportskoj porodici. Tata je bio fudbaler, brat je trenutno aktivan golman. Od pete godine su me vodili na utakmice. Volim Partizan, obožavam fudbal.
Nova direktorka otkriva nam pet strateških tačaka i ispita koje će pokšati da položi sa "desetkom".
- Pokušavamo da unapredimo sektor sponzorstava i TV prenosa, zatim sektor digitalnih medija, pa članstvo i tiketing, odnos sa javnošću i organizaciju događaja, kao i sektor licenciranih proizvoda. Svaki od njih je važan, a ja poseban značaj pridajem onom u kojem će digitalni mediji biti prepoznatljivi uz Partizan. U narednih 30 dana redizajniraćemo naš vebsajt, obnavljamo stranicu na "Fejsbuku". Znamo šta su potrebe ljudi koji nas prate.
AKCIJE ZA PONOS Rezultati marketinga Partizana biće vidljivi već sledeće srede.
- Iz štampe će izaći publikacija namenjena svim ljubiteljima fudbala i navijačima Partizana. Osim toga, već 15. oktobra krećemo sa akcijom "Da nam svima bude toplo". Za socijalno ugrožene ljude i beskućnike u Srbiji počinjemo da sakupljamo topliju garderobu. Kraj akcije je predviđen za 15. Klinci koji pre utakmice uz igrače istrčavaju na naš teren, uskoro će imati zadatak da na stadion ponesu na dar bar po jedan svoj stari odevni predmet.
Borba za svakog navijača, nastavlja se i od trenutka kada je startovala sezona.
- Ne navija se za Partizan samo u Beogradu. Potrudićemo se da još više ljudi iz unutrašnjosti bude na našim utakmicama. Želimo da dolazak na stadion u Humskoj 1 ne bude događaj, već ritual - dodaje Snežana Filipović.
Novi projekti u marketingu FK Partizan nisu na "kratkom štapu".
- Ovo je dugoročni, godišnji plan. Svih onih pet tačaka, iz pet sektora, pokušaćemo da najefikasnije sprovedemo u delo. Prateći tradiciju Partizana, ali i moderne tokove, želimo da dokažemo da i pohvale ljudi iz UEFA nikada nisu bile slučajne.
A o tome koliko je ženi teško na takvom mestu i među tolikim muškarcima, Snežana kaže:
- Red je da se i žene izbore za svoje mesto u fudbalu. Ovo je idealan način, zar ne? Ako moj tim i ja uspemo da pomognemo Partizanu, svi ćemo biti srećni i ponosni.
Snežana je iskustvo sticala godinama pre dolaska u Partizan.
- Završila sam Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu. U Užicu sam bila predsednik Upravnog odbora Turističke organizacije, vlasnik sam ugostiteljskog objekta na Zlatiboru. Volim da radim. Dve i po godine sam bila u marketingu Univerziteta Megatrend. To su poslovi koji su me preporučili - dodaje Filipivićeva, koja na Megatrendu sprema doktorski rad na temu "Sociološki vidovi političke komunikacije u Srbiji".
PODRŠKA PORODICE SAMO Dragan, Ljilja i Nenad Filipović znaju koliko je teško bilo Snežani na putu od Užica do Humske 1. Otac, majka i brat su velika podrška.
- Porodica je oslonac i motivacija. Oni me čine srećnom. I onaj uzak krug prijatelja na koje sam ponosna - kaže Snežana, nekadašnja odbojkašica Jedinstva iz Užica.
A ljubav?
- Stalno sam zaljubljena. U život. I svaki novi dan.