Partizan Style
Grobarčina
Mora se gledati i sa ekonomske strane, kriza je.....
Nekoliko desetina hiljada ljudi prati i podržava naš rad. Zaprati nas na socijalnim mrežama za najnovije informacije o Partizanu ili se pridruži hiljadama članova u diskusijama na našem Forumu
Važno: Registracije za nove članove su trenutno zatvorene. Ukoliko svejedno želite da nam se pridružite, pošaljite E-mail Uredništvu koje će Vas uputiti u proceduru. Kontak informacije možete pronaći na partizan.net
BlicVođe Alkatraza u lancu prodaje fudbalera
Vođe „Alkatraza“ Nikola Dedović i Vladimir Maljković bile su partneri sa licenciranim fudbalskim menadžerima u agenciji koja se bavila pripremom video-materijala za prodaju igrača.
Maljković i Dedović, vođe navijačke grupe „Alkatraz“ koja podržava Partizan, kako otkriva Centar za istraživačko novinarstvo Srbije, osnovali su u decembru 2009. firmu „Global Sport Management & Investement” (GSMI) u Beogradu.
Ova agencija se bavila pripremom fudbalskih biografija za igrače koji potiču iz drugoligaškog kluba Teleoptik, koji je blisko povezan sa Partizanom. Ove biografije se koriste prilikom prodaje, odnosno da se igrači predstave zainteresovanim klubovima. Više godina se u domaćoj javnosti spekuliše da fudbalski navijači učestvuju i u poslovima povezanim sa fudbalom, ali nikada nije bilo dokaza za to.
Dedović i Maljković su označeni kao vođe „Alkatraza“ u predlogu za zabranu navijačkih grupa, koji je republički tužilac u oktobru 2009. dostavio Ustavnom sudu Srbije. Predlog je sud odbio u martu 2011.
Protiv Maljkovića se pred Višim sudom u Beogradu vode dva postupka, zbog nasilja na sportskim priredbama kada je ošamario policajca i zbog učešća u ubistvu Ivana Perovića, takođe navijača Partizana. On se nalazi u bekstvu, dok je Dedović odbio da razgovara sa novinarima CINS-a.
Partneri u agenciji GSMI bili su im Dušan Milojević, licencirani fudbalski menadžer, i advokat Ilija Dražić, sa minimalnim procentom udela.
Milojević kaže u intervjuu za CINS da ga je sa Dedovićem upoznao bivši golman Vojislav Stanišić, zvani Skup.
- Predstavio je Dedovića kao rođaka koji radi nešto u fudbalu, a koji je blizak Partizanu - kaže Milojević.
Nikola Dedović
Početkom 2010. jedan od vlasnika postaje još jedan menadžer sa FIFA licencom, Saša Simić.
Dedović i Maljković u julu 2011. prodaju svoj udeo u agenciji firmi „Proghorn Development LLC” sa Delavera. Međutim, i nakon prenosa vlasništva oni ostaju direktori. Milojević se i dalje vodi kao vlasnik oko 40 odsto ove agencije. Firma je, kaže Milojević, trebalo da se bavi između ostalog i prodajom igrača. Kako kaže, prvi korak je bio pravljenje video-profila.
- Sve su to igrači iz mlađih selekcija Partizana koji nisu dobijali prave šanse, a mi smo ih potencijalno videli kao kvalitet - objašnjava Milojević.
CINS je otkrio da je agencija sastavila video-profile za Nenada Adamovića, sadašnjeg igrača beloruskog kluba Dinamo Minsk, Nikolu Lekića, fudbalera Proletera iz Novog Sada, i Dragana Ćerana, igrača azerbejdžanskog Simurka. Na Jutjubu je 2013. postavljen video-profil i za Dušana Brkovića, koji je tada igrao za izraelsku Hapoel Haifu. Brković je u julu prošle godine prešao da igra za mađarski Debrecin.
Pošto je našem Đuri danas rođendan, samo da mu poželim što duži ostanak na mestu na kom je sad, da doživi tamo 100-tu, da stekne mnogo prijatelja i novih ljubavi i da mu što pre dođu saborci na stalno druženje da ne bude previše tužan i usamljen...
Ne znam gde da postavim, ako ne pase ovde premestite..
Blic
blicUdar na beogradske dilere: Uhapšen Aleksandar Vavić, pretreseno 30 lokacija
Kako Blic saznaje, beogradska policija je od jutros na 30 lokacija pretresla stanove, kuće i vozila najjačih beogradskih dilera.
U akciji je zaplenjeno oružje i droga, a među privedenima je i Dragoslav Kosmajac, Aleksandar Vavić , Dragoslav Ilić , Ranko Radošević, Loren Milić.
Mutavi je istorija,kao i Rolex zlatna istina
Председник Републике Српске Милорад Додик изјавио је да је упознао власника „Зекстре” и председника ФК Партизан Драгана Ђурића
Vođe Alkatraza u fudbalskom biznisu
Vođe navijačke grupe Alkatraz, Nikola Dedović i Vladimir Maljković, bili su partneri licenciranom menadžeru Dušanu Milojeviću u agenciji koja se bavila pripremom video materijala za prodaju igrača
Pišu: Vladimir Kostić i Bojana Jovanović
Dušan Milojević, licencirani fudbalski menadžer, preko zajedničkog poznanika, upoznao je Nikolu Dedovića, tada jednog od vođa navijačke grupe Alkatraz, koja podržava Partizan. U decembru 2009, njih dvojica su osnovali firmu Global Sport Management & Investment (GSMI) u Beogradu. Partneri u ovom poslu bili su im Vladimir Maljković, takođe u to vreme jedan od vođa Alkatraza, kao i poznati beogradski advokat Ilija Dražić, sa malim procentom udela.
Partneri su imali krupne planove. Firma je, kako u razgovoru za Centar za istraživačko novinarstvo Srbije kaže Dušan Milojević, trebalo da se bavi različitim poslovima vezanim za fudbal, između ostalog i prodajom igrača. Milojević tvrdi da se nakon nekoliko meseci povukao iz firme, kao i da u periodu dok je on bio tamo nije prodat nijedan fudbaler.
CINS otkriva da je ova agencija učestvovala u pripremi fudbalskih biografija za nekoliko domaćih igrača koji su bili fudbaleri drugoligaškog kluba Teleoptik, koji je blisko povezan sa Partizanom. Fudbalske biografije su kratke video prezentacije fudbalera koje se koriste prilikom prodaje, snimljene da bi se igrači predstavili zainteresovanim klubovima.
Godinama se u domaćoj javnosti spekuliše da fudbalski navijači učestvuju i u poslovima sa fudbalom, ali nikada nije bilo jasnih dokaza za to.
Vladimir Maljković protiv kojeg se vode sudski postupci zbog nasilničkog ponašanja na sportskoj priredbi i učešća u ubistvu (izvor: Facebook)
Nikola Dedović i Vladimir Maljković označeni su kao vođe Alkatraza u predlogu za zabranu navijačkih grupa, koji je republički tužilac Slobodan Radovanović u oktobru 2009. godine dostavio Ustavnom sudu Srbije. Sud je ovaj predlog odbacio u martu 2011. godine, uz obrazloženje da navedene navijačke podgrupe nisu nigde registrovane kao udruženja građana, i da zbog toga nisu postojali uslovi za odlučivanje po ovom predlogu.
Dedović je odbio da razgovara sa novinarima CINS-a o poslovima svoje agencije.
Protiv Maljkovića se trenutno pred Višim sudom u Beogradu vode dva postupka, zbog nasilja na utakmici i učešća u ubistvu. Prema prvoj optužbi, Maljković je ošamario policajca posle utakmice Partizan-Hajduk avgusta 2009.godine, a prema drugoj je vozio automobil iz kojeg je pucnjevima ubijen Ivan Perović, takođe navijač Partizana. Za Maljkovićem je raspisana poternica.
Kako je posao ugovoren
Milojevića je sa Dedovićem upoznao bivši fudbalski golman Vojislav Stanišić, zvani Skup.
Stanišić je za Partizan branio uglavnom u prijateljskim utakmicama. Kasnije je igrao u Sjedinjenim Američkim Državama, gde je nakon završetka igračke karijere postao trener. U Srbiji je vlasnik dve firme, Scoop Development i Farmaco Trade, a u Americi dve of-šor kompanije, Scoop Development i Proghorn Development.
Nikola Dedović Džoni, osnivač agencije i u to vreme vođa navijačke grupe Alkatraz (isečak iz dokumentarca The Real Football Factories International)
“Predstavio je (Dedovića) kao njegovog rođaka koji radi nešto u fudbalu, koji je blizak klubu Partizan. Upoznao sam se sa čovekom, popričali par puta i mesecima smo stvarali neke ideje šta bismo mogli da radimo”, kaže Milojević.
Pri osnivanju agencije GSMI, Maljković i Dedović su u vlasništvo ušli preko svoje beogradske kompanije Alcz group. Maljković je imenovan za direktora GSMI.
Milojević je jedan deo svog vlasništva u agenciji prodao u aprilu 2010. godine drugom licenciranom fudbalskom menadžeru, Saši Simiću. Simić je dugo igrao u Portugalu u vreme dok je bio fudbaler.
“On je na inicijativu mog tadašnjeg poslovnog partnera (Dedovića), želeo da uđe u osnivački kapital firme i da radi za nju kao agent,” kaže Milojević.
Novinari CINS-a nisu uspeli da stupe u kontakt sa Simićem.
Dedović i Maljković, prodaju 52 odsto vlasništva agencije Stanišićevoj delaverskoj firmi Proghorn Development LLC, jula 2011. godine. Nakon prenosa vlasništva, navijači i dalje ostaju direktori u agenciji, najpre Maljković, a zatim Dedović.
Mada novinarima tvrdi da se povukao iz GSMI, Milojević se i dalje vodi kao vlasnik blizu 40 odsto ove agencije i predstavlja se kao njen menadžer.
“Ja mogu i bez agencije da radim kao licenciran agent, ali to ipak malo izgleda kulturnije i ozbiljnije kada iza tvog imena i licence stoji neka agencija”, objašnjava on.
Video biografije za fudbalere
Vlasnici agencije GSMI pažnju su usmerili na igrače Teleoptika , drugoligaškog kluba koji se često koristi kao baza za “kaljenje” Partizanovih igrača. Kako Milojević kaže, prvi korak je bio pravljenje video profila za igrače za koje su procenili da imaju potencijal.
CINS je otkrio da je ova agencija sastavila video profile za više igrača.
____________________________________________________________________
Logo agencije GSMI na video profilima Dušana Brkovića i Dragana Ćerana
Logo agencije GSMI na video-profilima fudbalera Dušana Brkovića i Dragana Ćerana
____________________________________________________________________
Video profili su sastavljeni za Nenada Adamovića, igrača beloruskog kluba Dinamo Minsk, Nikolu Lekića, igrača Proletera iz Novog Sada, Dragana Ćerana, fudbalera azerbejdžanskog Simurka i Dušana Brkovića, igrača mađarskog Debrecina.
Na Fejsbuk stranici agencije GSMI u junu 2012. godine, bio je okačen Adamovićev video profil. U julu iste godine, Adamović je prešao iz Smedereva u Hajduk iz Kule .
Novinari CINS-a su i na Jutjubu pronašli još nekoliko video prezentacija fudbalera, sa logom agencije GSMI.
Jedan od poslednjih postavljen je aprila 2013. godine za igrača Dušana Brkovića, koji je u tom trenutku igrao za izraelski klub Hapoel Haifa. Brković je u julu te godine prešao da igra za mađarski Debrecin.
_____________________________________________________________________________
Širenje biznisa
_____________________________________________________________________________
Pored agencije GSMI, još jedan posao vezuje navijače Nikolu Dedovića i Vladimira Maljkovića i bivšeg golmana Vojislava Stanišića – oni su zajedno vlasnici marketinške kompanije Alex & Alex Group (nekadašnji Alcz group) . Dedović i Maljković poseduju firmu Izaberi Partizan media group, koja izdaje časopis posvećen Partizanu i njegovim navijačima. Pored toga, vlasnici su preduzeća Avantguarde print u partnerstvu sa marketinškom firmom AvantGuarde design.