Филиповићева: Дуго смо тражили генералног спонзора
1 окт, 2012
Директорка маркетинга Партизана, Снежана Филиповић, рекла је да нови сајт црно–белих који је од данас у функцији има велики значај за промоцију клуба и додала да шампион Србије има амбициозне планове у наредном периоду:
ФОТО:
www.partizan.rs
– Интернет страница има велики значај за промоцију самог клуба у националним, тако и у интернационалним оквирима. Оно што бисмо волели да се не промени, јесте податак да сајт има преко пет милиона прегледа годишње. Промене су направљене у структури сајта и његовом садржају. Познато је да је сајт Партизана увек ишао испред осталих сајтова код нас и слободно можемо рећи да настављамо традицију.
Као један од највећих успеха маркетинга Партизана, она је навела низ активности око довођења нових пословних партнера, а пре свега потпистивање уговора о генералном спонзорству са компанијом „Карлсберг“.
- Дуго се радило на проналажењу генералног спонзора клуба и сарадња са Карлсбергом је потврда доброг рада у Партизану, посебно имајући у виду да се ова компанија у свом пословању, када одлучује о давању спонзорства, руководи искључиво комерцијалним разлозима. Очекивања су нам се поклопила и резултат тога је “Лав” на грудима играча.
Филиповићева је подсетила да ће Карлсберг, односно Лав пиво бити генерални спонзор у текоћој сезони, а да постоји могућност да се тај статус задржи и у сезони 2013/2014. Она је додала да ће у будућности клуб из Хумске наставити са склапањем квалитетних спонзорских и пословних аранжмана са успешним компанијама.
Директорка маркетинга навела је и да Партизан ради на припреми званичне апликације за мобилне телефоне и таблет рачунаре и најавила кацију „Да нам свима буде топло”, која ће почети 20. октобра и трајати до 15. децембра, а циљ ће бити прикупљање одеће за оне којима је то најпотребније.