Prvo sto mora da se uradi je ISTRAZIVANJE TRZISTA!
Ti plasiras nekakvu uslugu na trziste, ulazes novac i vreme, a ne znas nista egzaktno o svojoj ciljnoj grupi!
Mi mozemo da nagadjamo sta je uzrok maloj poseti (premijer liga na kablovskoj, losa infrastruktura, bezbednost, neregularnost takmicenja, cena karte...), ali istrazivanje ozbiljnog uzorka javnosti od strane neke marketinske agnecije moze ti da ti jasnu sliku o svemu ovome i omoguciti da odredis svoje buduce prioritete u pristupu navijacima!
Nista ne moze da da razultate odmah, a navike odraslih navijaca koji vole premijer ligu i kladionicu vikendom ce se tesko promeniti... Treba vezati novu decu klub, jer je to dugorocno jedina opcija za revitalizaciju trenutnog stanja.
Lepo se ode u bilo koju kredibilnu marketinsku agenciju, naruci se ozbilno istrazivanje trzista i na osnovu toga se preduzimaju dalji koraci.
Zvezda outsrorce-uje marketinske usluge cele sezone i dominira u medijima i ako ima katastrofalen rezultate, a mi ne mozemo ni da se pozabavimo nepozeljnim snimcima koje nas sopstveni zvanicni sajt salje u javnost!
Djura samo treba da nogira BRAND MANAGERA i ostale i marketinga, a usteda nastala ne isplacivanjem njihovih zarada bila bi dovoljna da se potpise ugovor sa nekom marketniskom agencijom. Klub ne mora da ima svoju marketinsku sluzbu po svaku cenu, ako ce to da kosta plate, a da ne daje rezultate. Bolje nek to radi neko ko ume pa cak i za ozbiljno vecu cenu, nego da ljudi sede ne rade i trose dragoceno vreme klubu....
Dugorocna finansijska korist koju bi donela
prava medijska afirmacija realnih spotrtskih rezultata, koje imamo, nece izostati!