Partizan.net - Forum navijača Partizana

Dobrodošli na najveći i najstariji Forum Navijača Partizana!

Nekoliko desetina hiljada ljudi prati i podržava naš rad. Zaprati nas na socijalnim mrežama za najnovije informacije o Partizanu ili se pridruži hiljadama članova u diskusijama na našem Forumu

Važno: Registracije za nove članove su trenutno zatvorene. Ukoliko svejedno želite da nam se pridružite, pošaljite E-mail Uredništvu koje će Vas uputiti u proceduru. Kontak informacije možete pronaći na partizan.net

Napred Partizan!

Antonelo Juliano Roberto Juca - nova ikona Juga

Статус
Затворена за писање одговора.

PFC_D

sve najbolje...
sto neko rece, od kako se on pojavio leta 2007. sve se okrenulo na bolje...
drzim mu palceve da uspe...

Последња измена од уредника:

bojan-pfc

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
РС
Хвала за све и срећно ти било мајсторе јер си ти то заслужио!!!

Goran O

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Tivat
Hvala ti za sve sto si uradio za ovaj klub i navijace i srecno ti bilo u Spaniji

markos

Sotir zvani đubre
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Na putu za jug.....
Hvala ti majstore, nikada necemo zaboraviti tvoju pozrtvovanost i zelju za pobedama u svetom dresu.

grobar032

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Humska 1
Жука срећно! Све најбоље ма где био! За кратко време си постоа нова икона Југа и један од најомиљенијих играча у Партизану! Хвала ти за све што си учинио за наш клуб! А за твоје игре и пожртвовање само једно велико браво! Дуго ћемо те памтити, а надам се и ти нас!!!

NJ22

Banned
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Mladenovac
v136046p0.jpg

Drug 022

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Средњи Банат
Драго ми је због Жуке пуно је дао Партизану и заслужио је трансфер у овако реномиран клуб (додуше не у задњих пар сезона). Ово је уједно и одлична реклама да Партизан није одскочна даска само за играче из наше земље него и за оне из иностранства, питање је да ли би Жука играо следеће године у примери да је потписао 2007 за неког Немачког друголигаша а не за Партизан поготову што он није више млад играч.

Још једном капа доле за све што си урадио за црно-беле.

Ala-Munja

Del boy
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
THE FIRST SIGNING OF THE SEASON 2009/2010

2233.jpg
29 May 2009
Surprisingly, the club announced on Thursday that was close to sign Brazilian midfielder Juca, man that’s coming for free from FK Partizan. In the end, today the player is passing the medicals. Meanwhile, Tigres is asking for the loan of Omar Bravo.
All the papers were announcing on Thursday the eminent arrival of Juliano Roberto Antonello, Juca’ (29), a defensive midfielder that has performed for FK Partizan during the last two seasons. The announcement came through Depor Sport and was later confirmed by a club’s official (name no revealed) to the EFE news agency.
“The idea of Deportivo is to close the signing in a matter of hours, and we don’t discard the player will arrive to La Coruña in the next days.” The club’s official told to EFE on Thursday’s morning. “It’s a move that has the consent and the approval of the coach.” The source added. In the end things were accelerated and the player himself arrived to La Coruña during the night, it was informed he will pass the medicals on Friday and that he will sign a two-year deal, though there’s no official confirmation yet.
The Brazilian man gave an interview to Radio Galega just minutes after his arrival to the Galician city, he was explaining his situation, “Ten or fifteen days ago, my agent told me about the interest of Deportivo. It is a great team, ambitious, and I’m also ambitious. I’m glad to have this chance. I hope everything will be fine, that I will sign the contract and that I will help Deportivo on the next season.” Juca also described himself as a “very competitive player” that “likes to move the ball and organize the game.”
Juca has made almost his entire career in Brazil; he passed through six clubs in a matter of seven years (Internacional, Criciúma, Marília, Fluminense, Botafogo, Guarani and again Botafogo). Then in 2007, he made the jump to Europe and signed a two-year deal with FK Partizan (currently coached by ex-Depor Slavisa Jokanovic). At the Serbian club the Brazilian has played 59 official games (including two in Champions League) and has scored ten goals.
The website of Partizan describes him as an “Uncompromising fighter, someone who brought firmness and strength to Partizan midfield. Merciless shot, great movements off the ball and his football trickery often help him score, although he is primarily defensive-midfield player”
On the season 2008/2009, Juca only played in 18 of the 32 games disputed so far in the Serbian Superliga, this since he has spent the major part of the season suffering from different injuries. The Championship in Serbia ends on this weekend, just like la liga, and FK Partizan is already the champion. He won’t renew his contract and it’s expected that Juca will replace Canadian Julian De Guzmán at Depor.
After the news were released, Radio Onda Cero contacted Miroslav Djukic, former defender of Depor and person who was the coach of Partizan when Juca was signed, he gave his opinion about the midfielder, "We signed him through a collective decision. There was a report about him, a video. We decided to sign him, because I was asking for a midfielder with the capacity to move the ball with easy, an aggressive man. Also somebody that was capable to play fast, to see him moving the team. The true is that it was a full success. He was an example during the trainings, very serious. You can find two types of Brazilians: the ones very talented, but then fail to join the team after the holidays, and that aren’t so professionals. Then you have the example of Mauro Silva. In this case: professional and with quality. "
Djukic also said that he knows that Juca will succeed at Depor, “He’s a very complete midfielder. Very serious and hard worker, aggressive, he moves the ball well and has a very good shot. We’re talking about a very competitive player; I am convinced that he will triumph at Depor. He likes to join the attacks, is a happy player. He likes to be in contact with the ball and join the attacks. I needed a player for midfield and I had him and Moreira. To Juca I always told to stay in his position. I gave orders to always convert him into a defensive midfielder, playing behind the ball, being a support for everyone, because he knows to recover the ball and cover many areas. As I said, he is a very complete player. He was taking the free-kicks in his country. He knows how to pass the ball over the barrier. No matter he’s 29, I’m sure he’s prepared to compete."

http://www.deportivo-la-coruna.com

kOLE

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
crno-beli svet...
Svaka cast Djukicu sto je rekao ovo za Zuku...mada generalno to je sve istina...
Kao sto neko rece, ovo je dobro i za Partizan...nasi bivsi igraci sve cesce postaju clanovi nekih renomiranih evropskih klubova. To je odlicno i za Partizan.

VJ@NS

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Topèidera lepša strana
Svaka ti čast i puno sreće majstore u daljoj karijeri! Uzmi lovu,zaslužio si. Mi te nećemo zaboraviti.

zive

Grobarčina
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Velika steta.. Hvala ti majstore!!
Zasluzio si barem neki oprostaj od publike...
ZELIM TI SVE NAJLEPSE!!! :D:

Ala-Munja

Del boy
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Ujedno, Žuka je izrazio želju da se odmah vrati za Beograd kako bi prisustvovao utakmici poslednjeg kola u kome Partizan gostuje Čukaričkom. Kako je izjavio, želja mu je da se oprosti od saigrača i navijača.
Dodjite sutra da pozdravimo našeg Žuleta respectrespectrespect

GrobarPFC

DeFaktoUmjetnik
Уредник
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Iran
Slava ZUki za sve sto je uradio, i nadamo se da ce ga RAca i Fejsa nadmasiti u dresu Partizana :)

Maler

Disident
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Višegrad
Legenda,ja ga nikad necu zaboraviti...igrao vise puta povredjen,na derbiju sa povredjenom rukom igrao odlicno,padao na rame kao komandos i na kraju zabio gol.

Posteno se borio za klub koji je igrao,za razliku od mnogo manekena koji su prosli kroz nas klub,a i Grobari su mu se fino oduzili...slavljenjem rodjendana i zastavom na Jugu.

Srecno Juca!

zeko lopove

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Kitchener, Kanada
Poruka za legendu....nadam se da svraca na forum:)

Juca,

You'll never be forgoten. I wish you the best in your future carrere in La Liga. Show them how to fight for the club collors. Do the same thing you did here and you will succed.

You will always be one of us.

Thank you.

ijako mi je zao sto je otisao, drago mi je da je otisao u drugu najjacu ligu na svetu i sto ce finansijski zbrinuti sebe i svoju porodicu. klub je ispao jako korektan prema njemu. svaka cast Tomicu! Ovo je sigurno i jako dobra reklama za nas klub, mnogi mladi talentovani brazilci ce znati gde se ide iz Partizana i kako se igraci Partizana kotiraju u evropi.

Igor_RU

Grobar
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Ruma
Sve najbolje zelim Zuki i da se snadje u Depotivu podjenako dobro kao i kod nas...znam da ce posteno izgarati i na terenima Primere...iskreno mi je zao sto nas je napustio,ovako specificnog i borbenog igraca nismo imali...Grobari nikad nece zaboraviti tvoje nezaboravne partije i golove!

Тесла.Ки

Партизановац
Учлањен(а)
Порука
Reaction score
Локација
Novi Sad
Пуно среће у наставку каријере...
Нама је показао своје срце и умеће, а ми смо га наградили због тога...
Само нека настави тако и нека покаже свима какви играчи носе Партизанов свети дрес....

Статус
Затворена за писање одговора.