Glavni generator masovne posete je "avarage Joe". Posao/ skola - kuca, platica, racuni..... Ektremi ce uvek naci nacin da dodju ili ne dodju ali ih je malo sa obe strane.
Na tu "avarage" bazu najvise utice odnos vreme/ novac - ko ima vremena uglavnom ne moze da priusti. I obrnuto, ko je zaposlen i solidno placen nit ima vremena niti energije posle radne nedelje, guzvi, dugog putovanja kuci svaki dan... A jos ima direktan prenos iz udobnosti svoje fotelje. Da imamo kvalitetan i skolovan kadar u marketingu iz tog "bazena" bi trebalo pecati. A mi imamo .... instagram/ TikTok Bilju i ostale pijavice
Oni koji mogu da plate a imaju i vremena ne rade za platu. Oni mogu sebi (ili porodici) da priuste mnogo vise pa se pre odlucuju da drugacije provedu vreme od stajanja na kisi na raspalom stadionu. Za njih prvo treba stvoriti bar pristojne uslove pa ih onda animirati kroz marketing akcije.....
Infrastruktura oko stadiona je takodje losa. Ako dodjes autom parkinga nema. Ako ides gradskim prevozom, nema ni njega uz mogucnost da naletis na neke "junake" kao oni nasi decaci nedavno.
Da ne pricamo o stanju stadiona i mogucnosti da sebi ili detetu omogucis zadovoljenje osnovnih potreba. Ja se samo nadam da necu morati klinca da vodim u toalet na poluvremenu. Prodaja vode i sokova iz flase od 2l, na onakav nacin, ispod tribine je sramotna i za bazar u nekom "*kistanu" a ne u centru Beograda. To uspevam da izbegnem uz sokove u tetrapaku koji mogu da se donesu.